Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji lub zwrot towaru
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Oświadczenie o zwrocie lub reklamacji

Każdy Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni. 
Wystarczy przesłać nam krótkie oświadczenie o zwrocie lub reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu data zakupu oraz wystąpienia wady w przypadku reklamacji.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami na nasz adres. 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Michał Papalski Eco Boutique

ul. Skalna 27

42-202 Częstochowa

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl